کسب لوح زرین هفتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی توسط دوده فام/معین‌پور: بومی‌سازی ۷۵ درصد خط تولید «صدف»


به گزارش روابط عمومی هلدینگ انرژی گستر سینا به نقل از دوده‌فام، در هفتمین جشنواره ملی نوآوری و محصول برتر ایرانی که ۱۴ اسفندماه جاری به میزبانی معاونت نوآوری و فناوری دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، شرکت صنعتی دوده فام پس از ارزیابی‌های انجام شده از میان بیش از ۲۵۰ شرکت، به لوح زرین این جشنواره دست یافت.

شرکت صدف در این جشنواره ملی با عنوان «بومی‌سازی فرایند تولید دوده صنعتی» حضور یافت که درنهایت بر اساس ارزیابی‌های مبتنی بر نوآوری محصول و استاندارد ISO56000، «لوح زرین» و «گواهینامه نوآوری برتر ایرانی» به معین پور مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام اهدا شد.

در این جشنواره که با داوری گروهی از متخصصان ارزیابی شرکت‌های نوآور در حوزه محصول همراه بود، ارزیابان پس از پایش موفقیت ایده تا محصول دوده صنعتی در شرکت صنعتی دوده فام، این دستاورد را الگویی برای تمام شرکت‌های تحت تحریم دانستند.

معین پور: بیش از ۷۵ درصد خط تولید دوده صنعتی را بومی‌سازی کردیم

مجتبی معین پور مدیرعامل دوده فام ضمن قدردانی از زحمات تمام کارکنان شرکت در دستیابی به این افتخار ملی اظهار کرد: خدا را شاکریم که توانستیم با همت والای همکاران‌مان در مجموعه شرکت به‌ عنوان تنها شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده دوده صنعتی در بومی‌سازی فرایند تولید دوده صنعتی، در حوزه نوآوری در سطح شرکت‌های با استانداردهای بین‌المللی ظاهر شده و این عنوان را به دست آوریم.

وی با اشاره به فرایند تولید دوده صنعتی گفت: پیش‌ از این مجبور بودیم تجهیزات و دستگاه‌های موردنیاز خط تولید دوده را از شرکت‌های خارجی تأمین کنیم ولی بعد از تحریم‌های ظالمانه علیه صنایع پتروشیمی و شیمیایی کشور توانستیم با عزم و همت متخصصان و نیروهای فنی داخلی، بیش از ۷۵ درصد خط تولید دوده صنعتی را بومی‌سازی کنیم.

معین پور افزود: برای بومی‌سازی خط دوده سخت، ۱۸ ماه زمان نیاز بود اما ظرف مدت ۹ ماه به بهره داری رسید و این اتفاق در نوع خود بی‌نظیر است.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *