پایان خوش انرژی سینا در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌‌‌المللی نفت


در آخرین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حسین دهقان؛ رئیس بنیاد مستضعفان ضمن بازدید از غرفه انرژی سینا در مراسم امضای چند توافقنامه و تفاهم‌نامه این هلدینگ و شرکت‌های تابعه آن حضور یافت.

انرژی سینا آخرین روز نمایشگاه نفت را با امضاء سه تفاهم‌نامه به ارزش ۵۶۰ میلیون دلار توسط شرکت‌های حفاری شمال و پدکس در حضور رئیس بنیاد مستضعفان، مدیرعامل شرکت ملی نفت و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) با موضوع حفاری اکتشافی در بلوک رودسر دریای خزر و اجاره ۲+۱ دستگاه دکل جهت حفاری در میدان خارتنگ آغاز کرد و در ادامه چند توافقنامه و تفاهم‌نامه دیگر در حوزه‌های مختلف کاری به امضا رسید.

در ادامه رئیس بنیاد مستضعفان از غرفه انرژی سینا در سالن ۸ و ۹ نمایشگاه نفت بازدید کرد و سپس توافقنامه مشارکت در تأسیس شرکت صنایع شیمیایی و معدنی ایران با حضور دهقان، بین هلدینگ انرژی سینا، هلدینگ خلیج فارس، هلدینگ صنایع معدنی کاوه پارس و هلدینگ غدیر منعقد شد که راهبری این شرکت را انرژی سینا بر عهده خواهد داشت.

تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک پژوهشی و فناوری به منظور رفع نیازهای موجود درکارخانه فورفورال شوشتر بین شرکت نفت بهران و مؤسسه تحقیق و توسعه دانشمند و تفاهم‌نامه همکاری در زمینه ایفای مسئولیت اجتماعی هلدینگ انرژی سینا در توسعه شرق استان هرمزگان از دیگر تفاهم‌نامه‌های امضا شده در روز پایانی نمایشگاه نفت به میزبانی غرفه انرژی سینا بود که با حضور استاندار هرمزگان امضا شد.

بومی‌سازی و ساخت نخستین دیزل ژنراتور ملی صنعت حفاری بین موسسه تحقیق و توسعه دانشمند، شرکت حفاری شمال و پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی از دیگر تفاهم‌نامه‌های امضا شده در روز چهارم نمایشگاه در غرفه انرژی سینا به شمار می‌رود.
تفاهم‌نامه آخر نیز به راه‌اندازی مرکز هوش مصنوعی اختصاص داشت با حضور مدیرعامل هلدینگ انرژی سینا، مدیرعامل مؤسسه تحقیق و توسعه دانشمند و رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، به امضا رسید.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *