مجمع عمومی عادی سالیانه دوده‌فام برگزار شد/تقسیم ۳۱۵ تومان سود به ازای هر سهم


به گزارش روابط عمومی هلدینگ انرژی گستر سینا، در این جلسه که صبح امروز (دوشنبه) ۱۹ تیر برگزار شد، ابوالقاسم محسنی نماینده بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به عنوان رئیس مجمع، علی پرتوی نماینده هلدینگ انرژی گستر سینا و امیرپیروز سلیمانی نماینده شرکت پالایش قطران ذغالسنگ به عنوان ناظران جلسه و عیسی زارع مدیر مالی و اقتصادی دوده‌فام به عنوان دبیر جلسه، اعضای هیئت رئیسه مجمع عادی سالیانه دوده‌فام را تشکیل دادند.

همچنین خانم آرزو زمانی به عنوان نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و حمید کریمی به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی در این جلسه حضور داشتند.

پس از خیر مقدم به حضار و مدعوین و اعلام آغاز رسمی جلسه، زارع دبیر جلسه و مدیر مالی–اقتصادی دوده‌فام به بیان گزارش فعالیت یکساله هیئت مدیره پرداخت که از آن جمله می‌توان به کسب سهم تولید ۳۴ درصدی، پوشش ۵۹ درصدی بازار صادرات و ۲۲ درصدی بازار داخلی صنعت دوده اشاره کرد.

همچنین در این جلسه، دستیابی به فروش مقداری ۷۰ درصدی در بازارهای خارجی و ۳۰ درصدی در بازارهای داخلی، از اهداف کلان شرکت صنعتی دوده‌فام عنوان شد.

در ادامه نماینده موسسه حسابرسی مفید راهبر، گزارش حسابرسی صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ را قرائت کرد که پس از بحث و بررسی به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

در انتهای این جلسه پس از انتخاب موسسه حسابرسی مفید راهبر به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت، با تصویب مجمع عمومی دوده‌فام به ازای هر سهم ۳۱۵ تومان سود تقسیم شد.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *