مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پدکس برگزار شد


مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت حفاری و اکتشاف انرژی گستر پارس (پدکس) منتهی به سال مالی ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ با حضور ۱۰۰ درصد سهامداران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ انرژی سینا، در ابتدای مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پدکس که به ریاست محمدصادق عظیمی‌فر مدیرعامل هلدینگ انرژی سینا و با حضور سهامداران، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت  برگزار شد، پس از اعلام رسمیت جلسه از سوی رئیس مجمع، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ قرائت شد که پس از پاسخ مدیرعامل و مدیران پدکس به موارد مطروحه، مجمع صورت‌های مالی را تصویب کرد.

در ادامه، نوذری مدیرعامل شرکت حفاری و اکتشاف انرژی گستر پارس، ضمن ارائه گزارش فعالیت هیئت مدیره، تشریح اقدامات و عملکرد پدکس در سال گذشته و پروژه‌ها و برنامه‌های در دست اجرا و اقدام این شرکت پرداخت.

انتخاب موسسه حسابرسی مفید راهبر به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی و انتخاب روزنامه کثیرالانتشار به منظور درج آگهی‌های قانونی شرکت از دیگر مصوبات مجمع عمومی پدکس بود.

در پایان نیز عظیمی‌فر مدیرعامل هلدینگ انرژی سینا ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در یکسال گذشته، ابراز امیدواری در سال ۱۴۰۳ نیز روند رو به رشد پدکس حفظ شود و ضمن حل و فصل مسائل و مشکلات سنواتی، رویکرد توسعه‌ای در دستور کار پدکس قرار گیرد.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *