مجمع عمومی عادی سالانه شرکت نفت بهران برگزار شد/کارنامه‌ای موفق با نگاهی تحولی به آینده


به گزارش روابط عمومی هلدینگ انرژی گستر سینا، در ابتدای این جلسه که صبح امروز (چهارشنبه) ۲۱ تیر ۱۴۰۲ برگزار شد، پس از خیر مقدم به حاضران و قرائت پیام مدیرعامل، اعضای هیئت رئیسه شامل مجید طاهریان نماینده بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به عنوان رئیس مجمع، علی پرتوی نماینده شرکت مادرتخصصی انرژی گستر سینا و علیرضا بنی اسدی نماینده پتروشیمی تابان فردا به عنوان ناظران مجمع و حمید نیکنهال مدیر مالی نفت بهران نیز به عنوان دبیر جلسه معرفی شدند.

همچنین در این جلسه آرزو زمانی به عنوان نماینده سازمان بورس و اوراق و ربیعی نماینده موسسه حسابرسی مفید راهبر به عنوان حسابرس و بازرس مستقل قانونی حضور داشتند.

در ادامه مهندس عزیزی مدیرعامل شرکت نفت بهران به بیان بخشی از اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۱ پرداخت و گفت: همواره در بهران تلاش کردیم از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم. در همین راستا استفاده از فناوری اطلاعات را در بحث توزیع محصولات در دستور کار قرار دادیم و امروز با اطلاعاتی که از عاملان پخش داریم، نگاه نظام‌مند و قوی در حوزه بازار ایجاد کردیم که در آینده بهران تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه تولید و توسعه به صورت توامان در حوزه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در دستور کار بهران قرار دارد افزود: بر این اساس، اواخر سال گذشته یکی از پروژه‌های مهم شرکت راه اندازی و ۲۰ میلیون لیتر به ظرفیت بلندینگ اضافه شد.

عزیری تأکید کرد: نگاه بین‌بخشی و فرایندی خوبی در شرکت نفت بهران حاکم است و همین مسئله موجب شده در رشدهای بهره‌وری و توسعه بسیار موفق عمل کنیم.

مدیرعامل شرکت نفت بهران با اشاره به آمارهای رشد اقتصادی در کشور و در صنایع مختلف بیان کرد: خوشبختانه بهران در سال گذشته با رشد ۱۱ درصدی تولید و ۱۵ درصدی فروش موفق شد بالاتر از میانگین کشور و حتی صنعت روانکار بایستد و به نوعی در سال ۱۴۰۱ تمام رکوردها را زدیم و در سه ماهه نخست سال جاری نیز شاخص‌هایمان بهتر از مدت مشابه سال قبل بوده است.

وی تأکید کرد: یکی از افتخارات ما این است که همواره تلاش کردیم در کنار مسئولیت اجتماعی، مسئولیت‌های اقتصادی‌مان را نیز به نحو احسن انجام دهیم و بر همین اساس ارزش بازار شرکت از ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به بیش از ۳۴ هزار میلیارد تومان رسیده است.

سپس به منظور قرائت گزارش فعالیت هیئت مدیره به مجمع عمومی، نماینده شرکت نفت بهران در جایگاه قرار گرفت که آغاز صادرات به روسیه، کاهش ۳ درصدی میزان مصرف برق، احداث و تکمیل تصفیه خانه فورفورال شوشتر، مختومه کردن تمام پرونده‌های مالیاتی تا سال ۹۹، در اختیار داشتن ۴۰ درصد سهم بازار، رشد ۱۰ درصدی حجم صادرات و هشت درصدی درآمد ارزی صادراتی به رغم افت قیمتهای جهانی و تحریم‌ها، صادرات روغن موتور به ۹ مقصد صادراتی، جذب مشتریان جدید صنعتی در بازار عراق، از جمله موارد مطروحه در گزارش مذکور بود.

در ادامه نماینده موسسه حسابرسی مفید راهبر،​گزارش حسابرسی صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ شرکت نفت بهران را قرائت کرد که​پس از بحث و بررسی و پاسخ به موارد مطروحه، به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

در پایان این جلسه و پس از پاسخ به سوالات سهامداران توسط دبیر جلسه و مهندس عزیزی مدیرعامل شرکت، مجمع عمومی بهران ضمن انتخاب موسسه حسابرسی مفید راهبر به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های قانونی، ۳۰۵ تومان سود به ازای هر سهم تقسیم کرد.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *