سلمان‌زاده: در پی تولد برند جدید در صنعت نفت هستیم


مدیرعامل شرکت حفاری شمال گفت:
در پی این هستیم برند جدیدی را در سطح صنعت نفت متولد کنیم.

علیرضا سلمان‌زاده؛ مدیرعامل شرکت حفاری شمال با بیان اینکه این شرکت دارای ۹ دکل خشکی و سه دکل دریایی است، با اشاره به چالش‌های گذشته در حوزه پیمان‌های منعقد شده در حفاری شمال و از منظر کاریابی برای دکل‌ها، گفت: پروژه‌های متعددی در چند ماه اخیر منعقد کردیم و اکنون بالغ بر ۶۵۰ میلیون یورو پروژه در این شرکت تعریف شده است.

وی با اشاره به به‌کارگیری ظرفیت این شرکت در حوزه دکل‌های خشکی، خاطرنشان کرد: اکنون مترصد خرید و اجاره دکل‌های حفاری جدید هستیم تا بتوانیم در پروژه‌های آتی نیز با قوت شرکت کنیم.

سلمان‌زاده افزود: در دریا نیز در پروژه infill پارس جنوبی به عنوان یکی از پیمانکاران حضور پیدا کرده و تمام موضوعات مربوط به خرید کالا، عقد قراردادهای پیمانکاران این پروژه نیز در دست اقدام بوده و ان‌شاءالله در ماه‌های آنی دکل به سمت موقعیت حفاری خود حرکت خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت حفاری شمال با اشاره به اینکه شرکت مذکور، از زیرمجموعه‌های هلدینگ انرژی سینا متعلق به مجموعه بنیاد مستضعفان است‌، یادآور شد: ما در حوزه بالادستی نیز به شدت در حال فعالیت هستیم و تیم بسیار مجرب و متخصصی را گرد هم آوردیم همچنین طرح IPC توسعه مسجد سلیمان امضاء شد و مقدمات آن در حال اجرا است.

وی افزود: در میادین دیگر نیز با شرکت ملی نفت تفاهم‌نامه داریم که آن‌ها نیز در حال پیگیری است.

سلمان‌زاده با تأکید بر اینکه فعالیت اجرایی شرکت حفاری شمال در ماه‌های گذشته به شدت درحال توسعه بوده، نوید این را داد که این شرکت روزهای خوبی را در سال‌های پیش‌رو داشته باشد.

وی تصریح کرد: در پی این هستیم برند جدیدی را در سطح صنعت نفت متولد کنیم و بنابر تأکید ریاست محترم بنیاد مستضعفان، شرکت حفاری شمال باید در زمینه بالادستی و حفاری به عنوان برند اول کشور مطرح شود همچنین حمایت تمام‌قد از این شرکت از طریق هلدینگ انرژی سینا و بنیاد مستضعفان در حال انجام است و تقویت خواهد شد تا بتوانیم به اهداف اصلی که رسیدن به جایگاه نخست در زمینه حفاری در کشور و توسعه بالادستی است، برسیم.

مدیرعامل شرکت حفاری شمال به روند پروژ‌ه‌های بین‌المللی این شرکت این نیز اشاره کرد و با یادآوری تحریم‌های ظالمانه تحمیل شده به کشور، گفت: در ۶ ماه اخیر فعالیت بسیار گسترده‌ای را در جبه‌های مختلف در سطح بین‌المللی و با گروه‌های مختلف داریم و در صورت توافق با شرکت نفت خزر، برای مدتی در یکی از حوزه‌های دریای خزر در سمت آب‌های سرزمینی کشور خودمان فعالیت خواهیم کرد تا نتایج مذاکرات با شرکت‌های خارجی منجر به عقد قرارداد شود و سپس دکل را به آب‌های کشورهای دیگر خواهیم برد.

سلمان‌زاده متذکر شد: شرکت حفاری شمال نسبت به سایر شرکت‌ها، تنها شرکتی است که تجربه راهبری دکل امیرکبیر، حفاری در آب‌های عمیق و برای حدود ۱۷ سال حفاری در آب‌های خزر در میدان شراکت ترکمنستان را داشته است لذا، این شرکت دارای متخصصین و نفرات مجربی است که توانمندی منحصر به فردی دارند.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *