رکوردشکنی انرژی سینا در فروش و صادرات


در دو ماهه ابتدایی امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، انرژی سینا به رشد ۲۰ درصدی مقدار فروش و ۹۴ درصدی صادرات در شرکت‌های تولیدی خود دست یافت.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ انرژی سینا، این هلدینگ با افزایش بهره‌وری در فرآیندهای تولیدی خود در دو ماهه ابتدایی سال جاری موفق شد به تولید ۱۲۰ هزار و ۲۳۷ تنی انواع محصولات شامل روانکار، دوده صنعتی و تایر دست یابد.

در بین شرکت‌های تولیدی انرژی سینا، شرکت ایران تایر با تولید ۴ هزار و ۷۳۰ تن انواع تایر در دو ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ موفق به رشد ۱۴ درصدی تولید در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شده است. این شرکت در مدت مشابه سال قبل، ۴ هزار و ۱۶۱ تن انواع تایر را تولید کرده بود.

همچنین شرکت صنعتی دوده‌فام با تولید ۱۰ هزار و ۹۴ تن انواع دوده صنعتی، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که هشت هزار و ۷۵۴ تن انواع محصول را تولید کرد بود، رشد ۱۵ درصدی تولید را رقم زد.

گروه شرکت‌های نفت بهران نیز در دو ماهه ابتدایی امسال ۱۰۵ هزار و ۴۱۳ تن انواع محصول شامل روانکار و محصولات شیمیایی را تولید کردند که حاکی از رشد ۶ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است. گروه شرکت‌‌های نفت بهران در دو ماهه ابتدایی سال قبل (۱۴۰۲) ۹۹ هزار و ۴۸۵ تن انواع محصول را تولید کرده بود.

رشد ۲۰ درصدی حجم فروش محصولات 

شرکت‌های تولیدی انرژی سینا همچنین در دو ماهه ابتدایی سال جاری، جمعاً ۱۲۹ هزار و ۶۴۰ تن انواع محصولات شامل روانکار، تایر و دوده صنعتی را به فروش رساندند که حکایت از رشد ۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را دارد. این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۱۰۷ هزار و ۹۱۵ تن بوده است که از نظر مقداری، ۲۱ هزار و ۷۲۵ تن افزایش در مقدار فروش محصولات را نشان می‌دهد.

در این بین گروه شرکت‌های نفت بهران با فروش ۱۱۴ هزار و ۵۶۸ تن، صنعتی دوده‌فام با ۱۰ هزار و ۳۱۵ تن و ایران تایر با فروش چهار هزار و ۷۵۸ تن انواع محصولات به ترتیب رشد ۲۱، ۱۷ و ۱۳ درصدی مقدار فروش در دو ماهه ابتدایی سال جاری را رقم زدند.

رشد ۹۴ درصدی صادرات

در حوزه صادرات نیز گروه شرکت‌های تولیدی انرژی سینا در دو ماهه ابتدایی سال جاری با صادرات ۳۹ میلیون دلار انواع محصول، رشد ۹۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را محقق کردند. حجم صادرات محصولات نیز در دو ماهه ۱۴۰۳ به ۶۶ هزار تن رسیده در حالیکه این رقم در مدت مشابه سال گذشته، حدود ۴۰ هزار تن بود.

انتهای پیام

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *