بهران همچنان انتخاب اول مشتریان/«شبهرن» رکورد‌دار بیشترین رشد فروش و سود خالص در ۳ ماهه ابتدایی امسال

شرکت نفت بهران از دریچه دوربین رسانه ها 35.ch


به گزارش روابط عمومی هلدینگ انرژی گستر سینا به نقل از کدال، بر اساس تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده، شرکت نفت بهران در سه ماهه ابتدایی سال جاری در مقایسه با سه شرکت بزرگ دیگر فعال در این صنعت شامل نفت پارس، نفت سپاهان و نفت ایرانول، بیشترین رشد درآمدهای عملیاتی را تجربه کرده است.

بر این اساس، بهران در سه ماه نخست ۱۴۰۲ موفق به شناسایی بیش از چهار هزار و ۷۹۹ میلیارد تومان درآمد عملیاتی شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل (۱۴۰۱) ۴۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

بعد از بهران، نفت پارس با ۲۲ درصد و نفت سپاهان با ۶ درصد بیشترین رشد را در سه ماهه ابتدایی امسال در مقایسه با دوره مشابه سال قبل تجربه کرده‌اند و فروش نفت ایرانول نیز در بازه زمانی مذکور، ۱۱ درصد افت داشته است.

همچنین بر اساس گزارش‌های منتشر شده بر روی کدال، سودآوری بهران در مقایسه با بهار سال قبل ۵۱ درصد افزایش داشته است. بعد از بهران، نفت پارس با ۴۶ درصد و ایرانول با ۱۵ درصد افزایش سود، به ترتیب در مقام‌های دوم و سوم افزایش سودآوری در بین روانکاران در سه ماهه ابتدایی امسال قرار دارند.

بهران در حالی سال جاری را با پیشی گرفتن از رقیبان سنتی خود در حوزه روانکار آغاز کرده که در پایان سال مالی ۱۴۰۱ نیز موفق شد با افزون بر چهار هزار میلیارد تومان سود، بر صدر این صنعت تکیه زند.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *