انرژی سینا در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی


بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که هلدینگ انرژی سینا در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی انرژی سینا،  بنابر اعلام شرکت ملی نفت، بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران به عنوان مهم ترین رویداد حوزه نفت و گاز کشور با حضور ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی از روسیه، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه، بلاروس، هندوستان، اتریش، آرژانتین با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز به کار می کند.

هلدینگ انرژی سینا به عنوان بزرگترین شرکت غیر دولتی فعال در بالادست صنعت نفت که هم اکنون نیز راهبری و اجرای پروژه‌های بزرگی همچون گام دوم توسعه میدان نفتی مسجد سلیمان به صورت IPC و طرح توسعه میادین نفتی مارون و گلخاری را بر عهده دارد، با سه شرکت حفاری شمال، پدکس و پایندان در سالن اصلی (۸ و ۹)، غرفه شماره ۸۴۱ حضور  می‌یابد.

برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزشی کوتاه برای بازدیدکنندگان و علاقمندان با محوریت هوش مصنوعی و درس‌آموخته‌های انرژی سینا در توسعه میادین، از جمله برنامه‌های متنوع غرفه هلدینگ در نمایشگاه بیست و هشتم خواهد بود.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *