از لزوم تعیین تکلیف بسته سطح‌الارض پروژه مارون تا افزایش تولید دوده‌فام


به گزارش روابط عمومی هلدینگ انرژی گستر سینا، محمدصادق عظیمی‌فر در سفری یک روزه به استان خوزستان، ضمن بازدید از دستگاه حفاری خشکی ۱۱۷ شرکت حفاری شمال در پروژه توسعه میدان نفتی ماورن، در جمع حفارمردان این دکل حضور یافت و از نزدیک با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

بازدید از بخش سطح‌الارض پروژه توسعه میدان نفتی مارون که توسط شرکت پایندان در حال انجام است از دیگر بخش‌های سفر یک روزه مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا به استان خوزستان بود. عظیمی‌فر در این بازدید با تأکید بر اینکه بخش تحت‌الارض پروژه توسعه میدان نفتی مارون باید هر چه سریعتر توسط حفاری شمال به اتمام و سرانجام برسد، از شرکت پایندان نیز خواست برنامه عملیاتی صریح و روشنی مبنی بر تعیین تکلیف هر چه سریعتر بسته سطح‌الارض پروژه مارون ارائه کند.

بازدید از پایگاه‌های پشتیبانی دو شرکت حفاری شمال و حفاری و اکتشاف انرژی گستر پارس (پِدِکس) در شهرهای اهواز و حمیدیه از دیگر بخش‌های سفر یک روزه مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا به اهواز بود.  

عظیمی‌فر در این بازدید با توجه به تعدد پایگاه‌های پشتیبانی حفاری شمال در اهواز، بر لزوم هم افزایی این پایگاه‌ها به منظور چابک‌سازی و انجام هر چه بهتر و سریعتر امور، همکاری مشترک بین دو شرکت حفاری شمال و پِدِکس و تبادل اطلاعاتی بین این دو شرکت فعال در بالادست صنعت نفت تأکید کرد.

حضور در مجتمع صنعتی دوده‌فام واقع در شهرک صنعتی شهرستان دزفول، آخرین بخش سفر یک روزه و فشرده مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا به استان خوزستان بود که در این بازدید عظیمی‌فر ضمن حضور در بخش‌های مختلف این مجتمع از جمله خطوط تولید، بر افزایش تولید دوده‌فام و رسیدن به میزان مقداری تولید در سال گذشته تا پایان امسال، افزایش حاشیه سود و سودآوری دوده‌فام، بهبود وضعیت صادرات و ریشه‌یابی کاهش تولید در سال‌جاری تأکید کرد و گفت: شرکت صنعتی دوده‌فام می‌تواند با مدیریت بهتر دارایی‌ها و تجهیزات از کاهش تولید جلوگیری کند.

در سفر یک روزه به استان خوزستان، سلمان‌زاده مدیر عامل شرکت‌های حفاری شمال، نوذری مدیرعامل شرکت حفاری و اکتشاف انرژی گستر پارس، دادخواه مدیرعامل پایندان و معین‌پور مدیرعامل شرکت صنعتی دوده‌فام، عظیمی‌فر مدیرعامل هلدینگ را همراهی کردند.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *