آغاز زودتر از برنامه‌ زمان‌بندی عملیات حفاری چاه در میدان نفتی دارخوین


به گزارش هلدینگ انرژی گستر سینا، دکتر علی فروزنده با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات حفاری چاه میدان دارخوین به کارفرمایی شرکت مدیریت اکتشاف نفت ایران آغاز شده است.

وی با اشاره به آغاز زودتر از برنامه زمان‌بندی عملیات حفاری در این میدان، از تمام پرسنل زحمت‌کش شرکت حفاری و اکتشاف انرژی گستر پارس تقدیر کرد و این موفقیت را به آنان، کارفرما و پیمانکاران پروژه تبریک گفت.

مدیرعامل پدکس گفت: عملیات حفاری این چاه مربوط به قرارداد انجام خدمات حفاری چاه‌های اکتشافی با تامین حداقل دو دستگاه حفاری با توان ۲۰۰۰HP به همراه خدمات جانبی به میزان ۷۲ دکل ماه بین مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و شرکت حفاری و اکتشاف انرژی گستر پارس است.

دکتر فروزنده همچنین از اسپاد دستگاه حفاری ۲۰۱ شرکت پدکس در سرخس خبر داد و با اشاره ب استقرار قبلی دستگاه حفاری ۲۰۳ این شرکت در سرخس افزود: به همت نیروهای سخت‌کوش شرکت پدکس، در کوتاهترین زمان ممکن دستگاه حفاری ۲۰۳ پدکس در منطقه چشمه شور سرخس مستقر و فاز اجرایی پروژه مدیریت اکتشاف آغاز شد.

مدیرعامل پدکس با اشاره به جابجایی دستگاه حفاری ۲۰۳ از منطقه قزل‌تپه گلستان به سمت سرخس واقع در شمال شرق ایران و مرز ترکمنستان گفت: اجرای این کار مهم در مدتی کمتر از ۲۰ روز، یکی از شاخص‌ترین کارهای عملیاتی است که تا کنون در شرکت پدکس محقق شده است و امروز دستگاه حفاری ۲۰۳ در دورترین نقطه خاک ایران نسبت به خوزستان – که ده‌ها سال است به عنوان مرکز عملیات و پشتیبانی صنعت نفت کشور تجهیز شده و به شمار می‌رود – مستقر شده است.

وی تأکید کرد: متخصصین و دست‌اندرکاران صنعت حفاری کاملا به اهمیت این موضوع به ویژه در زمان محدودیت‌های ترافیکی ایام تعطیل و دور بودن از پشتیبانی‌های فنی و تخصصی، واقفند اما این مهم با فداکاری و تلاش همکاران خبره، با انگیزه، مومن و دلسوز شرکت پدکس و با رعایت تمامی دستورالعمل‌های ایمنی و مهندسی، امکان‌پذیر شد.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *