به زودی آب به صنایع اصفهان و یزد می‌رسد


مدیرعامل شرکت پایندان با اشاره به پروژه انتقال آب دریای عمان به فلات مرکزی ایران برای مصرف صنایع فولادی توسط این شرکت، گفت: با اجرای این پروژه، آب به صنایع یزد و اصفهان خواهد رسید.

علی آهوچهر، مدیرعامل شرکت پایندان درباره پروژه‌های این شرکت گفت: شرکت پایندان در پروژ‌ه‌های بزرگی همچون فاز ۱۴ پارس‌جنوبی و پروژه انتقال آب دریای عمان به فلات مرکزی ایران برای مصرف صنایع فولادی در حال کار است.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه پارس‌جنوبی، تصریح کرد: راه‌اندازی این پروژه انجام شده، سیستم در حال کار و مابقی کارهای باقیمانده نیز در دست انجام است.

آهوچهر با اشاره به پروژه انتقال آب دریای عمان به فلات مرکزی ایران برای مصرف صنایع فولادی، یادآور شد: پیش‌بینی می‌کنیم کار اجرای اصلی این پروژه تا یک ماه دیگر به اتمام برسد، پس از آن نیز امیدوارم تا آخر تابستان کار تکمیلی انجام شود.

مدیرعامل شرکت پایندان ضمن ابراز امیدواری از رسیدن آب به صنایع یزد و اصفهان با اجرای پروژه مذکور و استفاده مبرم این صنایع از آب، ادامه داد: در کنار پروژ‌ه‌های عمده در طرح‌های دیگر همچون انتقال آب در زاهدان در پی انعقاد قرارداد هستیم.

وی گفت: در یک سری پروژه‌های پتروشیمی در منطقه عسلویه نیز در حال کار هستیم و تمام این پروژه‌ها به همت همکاران در شرکت پایندان و سایر شرکت‌های همکار که به عنوان پیمانکار یا تأمین‌کننده هستند، در حال انجام است‌.

آهوچهر با اشاره به شعار سال “جهش تولید با مشارکت مردم”، تصریح کرد: با توجه به شعار سال بر استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در تکمیل کارها تأکید داریم و به دنبال این هستیم در بحث تأمین کالا از سازندگان داخلی و در بخش‌های اجرایی از شرکت‌های توانمند اجرایی بهره ببریم تا قدمی در جهت تحقق شعار سال برداریم.

مدیرعامل شرکت پایندان افزود: در بین شرکت‌های پتروشیمی، در شرکت پتروشیمی کیان در حال کار هستیم و در صددیم با برگزاری مناقصه‌ یا مذاکره با سایر شرکت‌ها نیز به تفاهم برسیم.

وی با تأکيد بر انجام کار در فاز ۱۴ پارس‌جنوبی در بخش‌های فرآیندی و ساختمان‌های غیر صنعتی، گفت: فقط بخش کوچکی از کار باقیمانده که امیدوارم کار راه‌اندازی آن تا آخر خرداد یا اوایل تیر به اتمام رسیده تا کار اجرا تکمیل شود.

آهوچهر بیان کرد: در فاز ۱۴ پارس جنوبی قراردادی داریم تا بخش حفاری در سطح سکوهای C و A انجام شود که این بخش جدید است که کار آن با توجه به عملکرد شرکت پایندان و نظر مثبت کارفرما به ما واگذار و منعقد شده و امیدوارام از مهر ماه این کار را نیز فعال کنیم، این اقدام گام جدیدی است تا بتوانیم در بخش دریا و بالادستی نیز بتوانیم فعال شویم.

وی گفت: در این بخش، در مبحث تعمیرات چاه، حفاری‌های جدید باقیمانده در فاز ۱۴ پارس‌جنوبی، قرارداد از طریق ما با یکی از شرکت‌های داخلی برای عملیات حفاری و تکمیل چاه منعقد شده که امیدوارم با مدیریت ما و اجرای کار توسط آن شرکت به اجرا برسد‌.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *