مجمع عمومی سالانه دوده‌فام برگزار شد/ دست پُر سهامداران «شصدف» پس از مجمع


مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ شرکت صنعتی دوده‌فام با حضور بیش از ۸۰ درصد سهامداران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ انرژی سینا، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت صنعتی دوده‌فام با که با نماد «شصدف» در بورس فعالیت دارد، در محل سالن همایش‌های هتل سیمرغ تهران برگزار شد.

در ابتدای این مجمع، امیرحسین باقری بایگی مدیرعامل دوده‌فام به ارائه گزارش فعالیت هیئت مدیره در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: ظرفیت اسمی شرکت دوده‌فام، سالانه ۶۰ هزار تن و ظرفیت عملی این شرکت حدود ۵۷ هزار تن است.

وی در ادامه فروش صادراتی دوده‌فام در سال مالی ۱۴۰۲ را ۲۶ هزار  و ۲۲۲ تن به ارزش ۲۲ میلیون و ۵۷۸ هزار و ۵۴۵ دلار عنوان کرد و افزود: در حال حاضر کشورهایی همچون هند، ترکیه، پاکستان، اندونزی و چین بخش عمده مقاصد صادراتی دوده‌فام را تشکیل می‌دهد و در آینده نه چندان دور به بازار کشورهعای اروپایی، آمریکای جنوبی و آفریقا نیز ورود خواهیم کرد.

مدیرعامل دوده‌فام با بیان اینکه سهم «شصدف» از بازار دوده صنعتی ایران ۲۸ درصد است گفت: سال گذشته برای نخستین بار در میان تولیدکنندگان دوده صنعتی، تِندِر صادراتی برگزار کردیم و توانستیم محصول خود را با بالاترین نرخ پیشنهادی صادر کنیم.

باقری از جمله دلایل کاهش تولید این شرکت در سال مالی ۱۴۰۲ را تعمیرات در خط ۲ ( دوده soft) عنوان کرد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در سه ماهه نخست امسال در صادرات و سود ناخالص به ترتیب ۲۳ و ۸۱ درصد رشد را به ثبت رساندیم.

وی تأکید کرد که دوده‌فام به دنبال افزایش سهم شرکت از بازار قطعه‌ساز داخلی است و تا کنون نیز عملکرد خوبی را در این حوزه داشته است.

باقری بایگی همچنین به برنامه‌های آتی دوده‌فام اشاره کرد و افزود: احداث تصفیه‌خانه پساب برای عدم انتقال پساب کارخانه و احداث واحد RO برای تامین آب مورد نیاز گریدهای دانش‌بنیان از جمله برنامه‌های شصدف در سال جاری است.

مدیرعامل دوده‌فام احداث خط لوله انتقال آب از شبکه آبیاری شمال خوزستان به منظور تأمین کسری آب کارخانه و انجام مطالعات جامع امکان‌سنجی احداث نیروگاه برقی با استفاده از گازهای خروجی را از دیگر برنامه‌های در دستور کار و اقدام این شرکت بیان کرد.

در ادامه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت صنعتی دوده‌فام، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص صورت‌های مالی شصدف منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ قرائت شد که بعد از بحث و بررسی و پاسخ به موارد مطروحه، صورت‌های مالی به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

در پایان نیز با تصمیم سهامداران حاضر در مجمع، به ازای هر سهم شصدف، ۱۴۵ تومان بین سهامداران تقسیم شد.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *