مجمع عمومی ایران تایر برگزار شد/رضایت سهامداران از عملکرد «پتایر»


مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ شرکت تولیدی ایران تایر با حضور بیش از ۶۸ درصد سهامداران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ انرژی سینا، هادی امیرشقاقی در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تولیدی ایران تایر که در محل سالن همایش‌های هتل المپیک تهران برگزار شد به بیان عملکرد این شرکت طی سال مالی گذشته پرداخت و اظهار کرد: تولید تایرهای رادیال سیمی از ۱۵ هزار و ۴۹۱ تن در سال ۱۴۰۱ به ۲۰ هزار و ۳۳۸ تن در سال ۱۴۰۲ و تایرهای بایاس از هفت هزار و ۵۶۲ تن در سال ۱۴۰۱ به هفت هزار و ۶۷۰ تن در سال ۱۴۰۲ رسیده است که حکایت از رشد تولید در شرکت دارد.

وی به رشد ۳.۸ درصدی تولید در ایران تایر طی سال مالی گذشته اشاره کرد و گفت: ایران تایر سال گذشته هشت تا ۱۰ درصد بازار تایر کشور را در اختیار داشت که این رقم امروز به ۱۲ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل ایران تایر در ادامه با بیان اینکه مقدار فروش شرکت در سال ۱۴۰۲، به ۲۰ هزار و ۳۶۷ تن رسیده است افزود: در بخش ریالی نیز، ایران تایر در سال گذشته ۳۱ هزار و ۱۰۴ میلیون ریال فروش را محقق کرد.

امیرشقاقی از جمله برنامه‌های آتی ایران تایر را توسعه و تکمیل پروژه مهدیشهر این شرکت خواند و گفت: با تجدید در ساختار این پروژه، کار را با تأمین مالی از طریق انتشار هزار میلیارد تومان اوراق مرابحه آغاز کردیم که مورد استقبال قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در فاز نخست پروژه مهدیشهر ایران تایر، تولید هفت هزار تن محصول مدنظر قرار دارد اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، زمان نصب و راه‌اندازی فاز نخست پروژه مهدیشهر، ۳۰ مهر ماه امسال و پایان فاز نخست از نظر عملیاتی، ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ تعیین شده است.

در ادامه مجمع ایران تایر و پس از ارائه گزارش فعالیت هیئت مدیره، امیرشقاقی به سوالات سهامداران حاضر در مجمع در حوزه‌های مختلف کاری این شرکت پاسخ گفت.

سپس گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص صورت‌های مالی ایران تایر منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ قرائت شد که پس از بحث و بررسی و پاسخ به موارد مطروحه، صورت‌های مالی ایران تایر به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

تقسیم ۵۰ رسال سود به ازای هر سهم، انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی و روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های قانونی از جمله مصوبات مجمع ایران تایر به شمار می‌رود.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *