فراخوان جذب سرمایه‌انسانی در هلدینگ انرژی سینا/آغاز ثبت‌نام از اول مرداد


فراخوان نخستین دوره آزمون جذب سرمایه انسانی در هلدینگ انرژی سینا به منظور تأمین و تکمیل منابع انسانی مورد نیاز در شرکت‌های تابعه، منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ انرژی سینا، آزمون جذب این هلدینگ به عنوان یکی از شرکت‌های تخصصی فعال در زنجیره ارزش صنعت نفت و گاز کشور، در دو بخش جذب کارشناسان و مدیران برای اشتغال در سطوح مختلف عملیاتی و ستادی شرکت‌های تابعه برگزار خواهد شد.

واجدین شرایط و علاقمندان می‌توانند از یک مرداد ماه ۱۴۰۳ تا دهم مرداد ماه ۱۴۰۳ ( به مدت۱۰ روز) با مراجعه به بخش فرصت‌های شغلی تارنمای اطلاع‌رسانی هلدینگ انرژی سینا به نشانی www.energysina.ir ، ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنما و وفق شرایط اعلام شده، نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

این آزمون به منظور جذب ۲۵۰ نفر در ۱۹۳ عنوان شغلی به صورت قرارداد مستقیم تمام وقت، برون‌سپار تمام وقت و برون‌سپار پروژه‌ای در سطح شرکت‌های تابعه انرژی سینا شامل نفت بهران، حفاری شمال، پایندان، ایران تایر، صنعتی دوده‌فام، بازرگانی بهران، صنایع شیمایی تابکم و بهتام‌روانکار و در رده‌های سازمانی کارگر، تکنسین، کارشناس و کارشناس ارشد برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه تمام شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون بر اساس محتویات دفترچه‌ راهنمای منتشره در هر بخش انجام می‌پذیرد، لذا توصیه می‌شود داوطلبان و علاقمندان پس از مطالعه مفاد دقیق دفترچه و اطمینان از دارا بودن شرایط مندرج، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنید. 

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *