آگهی جذب کارشناسان

آگهی جذب و بکارگیری سرمایه انسانی در شرکت مادرتخصصی انرژی سینا

«رده­ های سازمانی کارگر، تکنسین، کارشناس و کارشناس ارشد»

شرکت مادرتخصصی انرژی سینا به منظور تأمین سرمایه انسانی مورد نیاز در شرکت­های تابعه و واحدهای عملیاتی، از میان افراد واجد شرایط برای مشاغل ذیل و از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه حضوری، گزینش و طب کار دعوت به همکاری می­ نماید.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می­توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۱ تا ساعت ۲۲ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۰ به نشانی الکترونیکی

https://energysina1.iran-azmoon.ir  

 مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و وفق شرایط اعلام شده نسبت به بارگذاری مدارک درخواستی اقدام نمایند. آزمون در نیمه اول شهریور ماه ۱۴۰۳ به صورت متمرکز در شهر تهران برگزار خواهد شد که زمان دقیق آن متعاقباً اعلام می‌گردد.

دریافت نسخه PDF دفترچه راهنمای جذب کارشناسان

دریافت نسخه PDF آگهی جذب کارشناسان

   شرکت مادر تخصصی انرژی سینا به عنوان یکی از شرکت­های فعال در صنایع نفت و گاز، برآنست به منظور تأمين بخشي از نيروي انساني مورد نياز خود برای اشتغال در سطوح مختلف عملیاتی و ستادی شرکت­های تابعه، از میان خواهران و برادران متعهد، متخصص، با انگیزه، مؤمن و انقلابی واجد شرايط و در چارچوب منشور فرهنگ سازمانی گروه هلدینگ، در مقاطع تحصيلي، دیپلم، فوق­دیپلم، لیسانس و فوق­لیسانس از طريق ارزیابی شایستگی­های عمومی و تخصصی و طی سایر ارزیابی­های تکمیلی، طب کار و گزينش و بر اساس قوانین کار و تأمین اجتماعی نسبت به جذب و بکارگیری اقدام نماید. با عنایت به این مهم و از آنجا که تمامي شرايط و ضوابط شرکت در آزمون بر اساس محتويات اين دفترچه راهنما انجام می­پذیرد، بدینوسیله  تأکيد می­ گردد  داوطلبان پس از مطالعه دقيق مفاد دفترچه حاضر و اطمينان از دارا بودن شرايط مندرج، در صورت تمایل نسبت به ثبت نام اقدام نمايند. بديهي است ثبت‌نام در آزمون به منزله مطالعه کامل دفترچه راهنما و آگاهی از ضوابط آن تلقي خواهد شد.

هلدینگ انرژی سینا با مأموریت اولیه رفع نیازهای کشور در عرصه نفت و گاز در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرد و در ادامه، نقش­آفرینی اثربخشی در تمام زنجیره این صنعت داشته است. این شرکت به عنوان یکی از پیشگامان خوشنام و سرآمد بالادست، میان­دست و پایین­دست صنعت نفت و گاز کشور است و هم­اکنون مدیریت مجموعه­هایی از شرکت­های پیمانکاری، تولیدی و سرمایه­گذار صاحب­نام و مجرب فعال در این صنعت و زنجیره مرتبط در زمینه تولید انواع روانکارها، دوده­های صنعتی، تایر و مشتقات پالایش قطران ذغال­سنگ و نیز اکتشاف، توسعه و تولید از میادین نفت و گاز و احداث تأسیسات فراورش و انتقال مشتقات را بر عهده دارد. همچنین این هلدینگ یکی از شرکت­های پیشتاز اکتشاف  تولید (E&P) نفت و گاز کشور محسوب می­شود.

  • دارای تابعيت جمهوری اسلامی ايران
  • تدين به دين مبين اسلام يا يكي از اديان رسمي كشور مصرح در قانون اساسي
  • التزام به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران
  • عدم اعتياد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردان
  • عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تأیید مراجع ذيصلاح)
  • عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه­های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح
  • دارا بودن «گواهینامه موقت فراغت از تحصیل»، «دانشنامه پایان تحصیلات» و یا «ارزشنامه مدرک تحصیلی خارج از کشور» در يكي از مقاطع، رشته­ها و گرایش­های تحصيلي مورد نياز
  • دارا بودن كارت معافيت دائم (غیر پزشکی) يا پايان خدمت وظيفه عمومي (برای فارغ التحصيلان آقا)
  • تبصره: دانش­آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأیید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده­اند، می­توانند قبل از صدور کارت پایان خدمت در فرآیند ثبت‌نام نمایند. این دسته از افراد در صورت پذیرفته شدن در فرآیند جذب و بکارگیری، حداکثر تا یکسال پس از تاریخ ارزیابی­های مورد اشاره، نسبت به ارائه گواهی پایان خدمت خود اقدام نمایند. در صورت عدم ارائه گواهی پایان خدمت توسط افراد مذکور در زمان مقرر، ادامه فرآیند متوقف گردیده و حتی در صورت قبولی نهایی، جذب و بکارگیری آن­ها کان لم یکن تلقی می­شود.
  • برخورداري از سلامت جسمي، روانشناختي و شخصیتی در حد نیاز مشاغل
  • داوطلبان نباید جزء نیروهای بازخریدی خدمت دستگاه­های اجرایی و همچنین بازنشستگان باشند.
  • عدم تعهد خدمت و يا تصدي پست­هاي سازماني ساير دستگاه­هاي اجرايي بصورت رسمي يا پيمانی

حداقل سن متقاضيان جهت ثبت‌نام در فرآیند ۲۰ سال و حداكثر سن قابل قبول به شرح ذیل مي‌باشد:

  • مقطع دیپلم ۲۴ سال (متولدین ۰۱/۰۵/۷۹ و به بعد)
  • مقطع فوق دیپلم ۲۷ سال (متولدین ۰۱/۰۵/۷۶ و به بعد)
  • مقطع لیسانس ۳۱ سال (متولدین ۰۱/۰۵/۷۲ و به بعد)
  • مقطع فوق لیسانس ۳۳ سال (متولدین ۰۱/۰۵/۷۰ و به بعد)
  • مقطع دکتری ۳۶ سال (متولدین ۰۱/۰۵/۶۷ و به بعد)

تبصره ۱- مدت زمان خدمت مقدس سربازي (مندرج در كارت پايان خدمت) به حداكثر سن مجاز متقاضیان آقا اضافه می­شود.

تبصره ۲- سابقه كار متقاضياني كه داراي تجربه كاري مفيد و مرتبط با شغل مورد نياز مي­باشند در صورت ارائه مدارك مثبته و گواهي پرداخت حق بيمه بابت سوابق مذكور، به حداكثر سن آنها  اضافه می­گردد. لازم به ذکر است افرادی كه با بهره­گیری از ظرفیت این بند واجد شرط سني شناخته شده­اند، در صورت دعوت مكلفند نسبت به ارائه مدارك معتبر(ازجمله گواهي سابقه كار و گواهي سازمان تأمين اجتماعي) دال بر سوابق كاري اقدام نمايند.

تبصره ۳- جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن تا سقف ۵ سال مازاد بر موارد فوق معاف می­باشند.

تبصره ۴- به ازای تأهل و نیز داشتن هر فرزند، یکسال به سقف محدوده سنی داوطلب که در متن دفترچه راهنمای ثبت نام درج گردیده، اضافه خواهد شد. حداکثر سنوات قابل افزایش برای تأهل و داشتن فرزند، چهار(۴) سال می­باشد. امتیازات مطروحه، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای ۲.۵% نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، براساس بند(ت) ماده یک قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان اعلام فراخوان می­باشد.

تبصره ۵ – ملاک عمل درخصوص حداکثر سن، تاريخ اولين روز شروع ثبت نام مي­باشد.

در هر حال و تحت هر شرايطي با مراعات تسهيلات فوق نبايد سن متقاضيان در مقطع دیپلم از ۲۸ سال، در مقطع فوق­دیپلم از ۳۰ سال، در مقطع لیسانس از ۳۴ سال، در مقطع فوق­لیسانس از ۳۸ سال و در مقطع دکتری از ۴۲ سال تجاوز نماید.

ثبت‌نام به صورت اینترنتی از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۱ تا ساعت ۲۲ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۰ ادامه خواهد داشت. به متقاضیان تأکید می­شود در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت ­نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

۱-۶) ضوابط و مقررات مربوط به مدرک تحصيلي

  • ارائه مدرک تحصیلی دیپلم (اعم از نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش)، که توسط دبیرستان­ها و سایر موسسات مورد تایید وزارت آموزش و پرورش صادر شده است.(وفق شرایط احراز مشاغل دفترچه)

و یا

  • ارائه مدارك دانشگاهي معتبر (اعم از گواهينامه موقت فراغت از تحصيل يا دانشنامه پايان تحصيلات يا ارزشنامه مدرك تحصيلي خارجي) كه از طريق شرکت در آزمون­هاي سراسري دانشگاه­ها و مؤسسات آموزشی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده­اند. (وفق شرایط احراز مشاغل دفترچه)

تبصره ۱- متقاضيان در زمان ثبت­نام در سامانه مي‌بايست فارغ­التحصيل يكي از مقاطع تحصيلي مصرح در جدول شماره یک باشند.

تبصره ۲- مدارك تحصیلی پایین­تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده برای شرکت در آزمون مجاز نمی­باشد.

تبصره ۳- مدارك با عنوان «گواهينامه موقت پايان تحصيلات» صرفاً تا تاريخ اعتبار مندرج در آن قابل قبول مي­باشد و متقاضيان داراي مدارکي که دوره اعتبار آن منقضي گرديده، ملزم به ارائه «دانشنامه پايان تحصيلات» خود خواهند بود.

تبصره ۴- داوطلبان صرفاً در صورتی می­توانند ثبت­نام نمایند که مقطع، رشته و گرایش مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه مدرك تحصیلی آنان، مطابق با شرایط احراز مشاغل قید شده در دفترچه راهنمای ثبت نام یکسان باشد.

تبصره ۵– فارغ­التحصیلان دانشگاه امام صادق، در صورتی می­توانند در این آزمون ثبت نام نمایند، که عنوان مدرك تحصیلی مندرج در متن دانشنامه یا گواهی موقت آنان بدون در نظر گرفتن پیشوند «معارف اسلامی» با مقطع، رشته و گرایش تحصیلی پیش­بینی شده در شرایط احراز مشاغل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام یکسان باشد. این دسته از داوطلبان، باید در زمان ثبت­نام، عنوان رشته تحصیلی خود را بدون در نظر گرفتن پیشوند «معارف اسلامی» انتخاب نمایند.

تبصره ۶- از آنجايي که مقاطع، رشته­ها و گرايش­هاي مورد نياز با عنوان دقيق در دفترچه راهنما ذکر شده است، بنابراين ارائه هرگونه گواهي مبني بر تطابق رشته­ها و گرايش­هاي تحصيلي با رشته يا گرايش­هاي تحصيلي موضوعيت نداشته و صرفاً عنوان رشته و يا گرايش­هاي تحصيلي مندرج در دفترچه ملاک عمل خواهد بود. براين اساس در مرحله بررسي مدارك، آن دسته از داوطلبان غير واجد شرايط تشخيص داده شوند از ادامه فرآيند جذب حذف و هيچ­گونه حق، امتياز و اعتراضي براي داوطلب وجود نخواهد داشت.

۲-۶) شرط معدل

حداقل معدل قابل قبول جهت ثبت­نام در سامانه در مقطع دیپلم ۱۴، در مقطع فوق دیپلم ۱۵، در مقطع لیسانس ۱۵ و در مقاطع فوق لیسانس و بالاتر ۱۶ می­باشد.

تذکر مهم: شرایط فوق صرفاً به استناد معدل مندرج در مدرک تحصیلی معتبر احراز می­گردد. در صورت دعوت به همکاری فرد و عدم درج معدل کل در مدرک فارغ­التحصیلی، متقاضی می­بایست نسبت به تهیه ریزنمراتی که به تائید دبیرستان/ دانشگاه رسیده باشد اقدام نماید. همچنین در خصوص مدارک خارج کشور که در آن­ها معدل فارغ­التحصیلی بر حسب اعدادی غیر از طیف صفر تا بیست می­باشد، متقاضی می­بایست نسبت به تهیه گواهی تراز معدل (ارزشیابی مدرک تحصیلی) خود از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام نماید.

۱.۷. قانون حمايت از خانواده و جواني جمعيت

به ازای تأهل و نیز هر فرزند، ۱% (یک درصد) و مجموعاً تا حداکثر ۵% (۵ درصد) امتیاز فرد به امتیاز مکتسبه داوطلب اضافه می­شود.

تبصره: امتیازات مطروحه در این بند مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزندآوری، بالای ۲.۵% نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، براساس بند(ت) ماده یک قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان اعلام فراخوان می­باشد. لازم به ذکر است ملاک عمل در خصوص امتیازات قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وضعیت داوطلب در آخرین روز ثبت نام امتحان مشترک فراگیر می­باشد.

۲.۷. داوطلب بومی

داوطلب بومی، به فردی اطلاق می‌گردد که «متولد» یا «ساکن با سابقه ده سال سکونت» در همان شهرستان محل تقاضا (به استثنای شهرستان‌های تهران و مراکز استان‌ها) باشد. داوطلبان بومی شهرستانی نسبت به سایر داوطلبان غیر بومی دارای اولویت می‌باشند. اولویت بومی به این شرح اعمال خواهد شد که، نمره کل مکتسبه داوطلب بومی شهرستانی با ضریب «یک و یک دهم، ۱/۱» محاسبه و ملاک عمل قرار می‌گیرد. بومی بودن افراد از طریق شرایط ذیل احراز می‌گردد:

  • شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکسان باشد.
  • ارائه استشهاد محلی (بر اساس فرم پیوست) ممهور به مهر نیروی انتظامی، پاسگاه یا کلانتری محل در شهرستان مورد تقاضا
  • داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تأیید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه

تبصره ۱- با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سال‌های مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه می‌باشد.

تبصره ۲- مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در اولین روز ثبت‌نام برای آزمون می‌باشد.

تبصره ۳- افراد بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان‌های تهران و مراکز استان‌ها) متقاضی بهره‌مندی از اولویت بومی، می‌بایست در زمان ثبت‌نام، تمایل خود را اعلام نمایند.

كليه فارغ ­التحصيلان رشته ­هاي تحصيلي مندرج در جدول شماره ۲ که حائز شرايط مصرح در بندهای ۳، ۴ و ۶ این دفترچه می­باشند، وفق شرایط احراز مشاغل، مجاز به ثبت نام در فراخوان می ­باشند.

این فرآیند مشتمل بر مراحل ذیل بوده که و به صورت حضوری انجام می­شود.

مرحله اول-  ثبت ­نام در فرآیند مطابق بند ۱۰

مرحله دوم- ارزيابي و صحت سنجي اسناد و مدارك مطابق (غربال اولیه و ثانویه) بارگذاری شده و اعلام به افراد منتخب جهت شرکت در فرآیند ارزیابی حضوری

مرحله سوم-  شركت در ارزیابی قلم-کاغذی مشتمل بر موارد ذیل:

  • ارزیابی مهارت­های کار با رایانه: مهارت­های رایانه­ای داوطلبان مدعو از پنج منظر مدیریت فایل­ها (Windows)، واژه­پردازی (Word)، ارائه مطالب (Power Point)، صفحه گسترده (Excel) و اطلاعات و ارتباطات (Internet) مورد سنجش قرار می­گیرد.
  • ارزیابی مهارت­های زبان انگلیسی: در این ارزیابی مهارت­های دستور زبان (گرامر)، واژگان و درك مطلب زبان انگلیسی افراد، مورد بررسی قرار می­گیرد.
  • ارزیابی توانمندی­های شناختی: در این گروه از آزمون­ها توانایی­های شناختی، منطقی و تحلیلی داوطلبین مورد ارزیابی قرار می­گیرد.
  • ارزیابی مؤلفه­های روانشناختی: در این مرحله داوطلبین از منظر ابعاد مختلف شخصیتی و روانشناختی مورد ارزیابی قرار می­گیرد. مواردی نظیر سازگاري روانشناختي، چگونگي تعاملات و مهارت­هاي اجتماعي و مهارت­هاي مقابله­اي از موضوعات مورد ارزیابی در این مرحله می­باشد.

نکته۱ : کلیه سوالات ارزیابی قلم-کاغذی  به صورت چندگزینه‌ای می باشند.

نکته ۲: این مرحله از آزمون برای متقاضیان رده کارگری با مدرک تحصیلی دیپلم، صرفاً شامل ارزیابی توانمندی های شناختی و روانشاختی خواهد بود.

مرحله چهارم- ارزيابي شايستگي ها و توانمندي هاي عمومی و تخصصی داوطلبان از طريق برگزاري «مصاحبه رفتاری شایستگی محور» و  «مصاحبه فني و تخصصي»

  • مصاحبه فنی- تخصصی: این ارزیابی توسط مصاحبه­گران متخصص مرتبط با هر گروه شغلی و وظیفه­ای، و با هدف سنجش و ارزیابی بار دانشی و تخصصی متقاضیان انجام می­پذیرد.
  • مصاحبه شایستگی محور: در این ابزار داوطلبین از منظر شایستگی­های عمومی(Core Competency) کلیدی و مورد توجه شرکت، توسط مصاحبه­گران متخصص مورد ارزیابی قرار می­گیرد. این مصاحبه صرفاً مختص مشاغل با نوع قرارداد مستقیم می­باشد و در خصوص سایر انواع قرارداد موضوعیت ندارد.

مرحله پنجم- آزمون عملي (ارزيابي آمادگي جسماني) ويژه داوطلبان بكارگيري در مشاغل آتش نشانی

موفقيت داوطلبان مشاغل آتش­نشاني در آزمون عملي (آمادگي جسماني) به شرح ذیل، الزامي می­باشد :

§         پرش طول

§         دراز و نشست

§         دو ١٠٠ متر

§         بارفيكس يا كشش از ميله

§         دو ٥٤٠ متر

مرحله ششم- بررسي صلاحيت­هاي اخلاقی، اعتقادی و مکتبی داوطلبان (گزينش)

مرحله هفتم- ارزيابي سلامت جسماني داوطلبان از طريق انجام معاينات پزشكي

جهت تنویر موضوع لازم به ذکر است که پس از صحت­سنجی اولیه و بررسی شرایط عمومی داوطلبان، از واجدین شرایط برتر براساس تعداد سه برابر مجوز بکارگیری برای شروع فرآیند ارزیابی دعوت به عمل می­آید. در صورت عدم تامین افراد مورد نیاز از میان دعوت­شدگان، از سایر واجدین شرایط ثبت­نام نموده، برمبنای تقدم فضلی اولویت‌های مورد نظر دعوت به­عمل خواهد آمد. بدیهی است در صورتی­که تعداد داوطلب دارای حدنصاب و واجد شرایط در هر شغل- محل- جنسیت کمتر از تعداد موردنیاز باشد، تمامی افراد واجد شرایط دارای حد نصاب آن شغل- محل- جنسیت برای ارزیابی دعوت خواهند شد. لازم به ذکر است که کلیه این ارزیابی­ها بصورت حضوری انجام می­شود.

ثبت ­نام متقاضيان بصورت الکترونیکی انجام می­شود. بر این اساس لازم است داوطلبین به نشانی الکترونیکی  https://energysina1.iran-azmoon.ir مراجعه، و پس از پرداخت مبلغ ۳/۹۵۰/۰۰۰ ریال و دریافت کد کاربری نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. لازم به ذکر است، تنها افرادی به آزمون دعوت خواهند شد که در صحت‌سنجی اولیه، مدارک بارگذاری شده توسط ایشان، مورد تأیید واقع شده باشد. مسئولیت ارائه اطلاعات خلاف واقع و یا تکمیل اشتباه فرم­های ثبت­نام به عهده متقاضی بوده و در صورت عدم صحت موارد، متقاضیان به آزمون دعوت نشده و مبالغ پرداختی مسترد نمی­گردد.

۱. ثبت اطلاعات فردی: داوطلب مشخصات فردی و سجلی خود را (مشتمل بر: نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ و محل تولد، کدملی، شماره شناسنامه و…) در سامانه وارد، همچنین عکس پرسنلی، تصویر شناسنامه، کارت ملی و کارت معافیت/ پایان خدمت خود را (آقایان) در سامانه بارگذاری می­کند. ضروری است عکس پرسنلی(۴*۳) دارای شرایط ذیل باشد:

  • تمام رخ بوده و در سال جاری گرفته شده باشد.
  • واضح، مشخص و فاقد اثر هرگونه مهر، منگنه و لکه باشد.
  • فاقد حاشیه­های زائد اسکن شده باشد.
  • حتی­الامکان رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
  • عکس خواهران باحجاب بوده و صورت کامل آنان مشخص باشد.

۲. اطلاعات تحصیلی: داوطلب اطلاعات تحصیلی خود را (مشتمل بر: مقاطع تحصیلی سپری شده و عنوان آن، سطح و معدل مدارک تحصیلی اخذ شده به همراه نام و کد واحد آموزشی محل تحصیل) در سامانه وارد، همچنین تصاویر مدارک تحصیلی را نیز در سامانه بارگذاری می­کند.

۳. گواهينامه های صلاحیت حرفه ای : داوطلب در صورت دارا بودن گواهينامه های صلاحیت حرفه ای مشتمل بر گواهينامه زبان انگليسي، گواهينامه ICDLو گواهينامه GRE، با انتخاب گزینه مربوطه در سامانه، نسبت به بارگذاری تصویر آن اقدام می نماید.

۴.سابقه کاری: داوطلب در صورت برخورداری از سوابق کار، میزان سنوات و تجارب کاری خود را در سامانه وارد، و مستندات مربوطه (از جمله تصویر سامانه تامین­اجتماعی مبنی بر سوابق بیمه­ای) را بارگذاری می کند.

۵. سهیه بومی: داوطلب در صورت تمایل و نیز حائز شرایط بودن، آیتم مرتبط با استفاده از سهمیه بومی را در سامانه ثبت نماید. فرم استشهاد محل سکونت در پیوست دفترچه موجود بوده که لازم است داوطلب آن را تکمیل نموده و طی مراحل آزمون و مصاحبه به شرکت ارائه نماید.

۶. سهمیه های خاص(قانون جوانی جمعیت و فرزند آوری) : داوطلب در صورت حاثز شرایط بودن، آیتم مرتبط را در سامانه انتخاب می نماید.

۷. انتخاب شغل- محل: داوطلب دراین مرحله و باتوجه به شرایط احراز مشاغل، نسبت به انتخاب عنوان شغل-محل خود اقدام به­عمل می­آورد.

۸. داوطلب می­تواند از میان شغل-محل­های مرتبط با رشته تحصیلی خود، حداکثر ۲ عنوان را انتخاب نماید.

۹. اطلاعات تماس: در این مرحله داوطلب شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه، شماره تماس اضطراری، آدرس و کد پستی خود را وارد می کند.

۱۰. کد رهگیری: پس از ثبت نهایی و بارگذاری تمامی مستندات، کد رهگیری برای داوطلب نمایش داده می­شود. بدیهی است در صورت عدم نمایش کدرهگیری ثبت نام داوطلب به درستی انجام نشده است.

تبصره ۱- جهت بارگذاری تصاویر در سامانه، به توضیحات مبنی بر محدودیت حجم فایل ارسالی و نیز پسوندهای مورد قبول توجه فرمایید.

تبصره ۲- داوطلبین موظفند در زمان مصاحبه اصل و کپی تمام مدارک بارگذاری شده را با خود به همراه بیاورند.

نکته مهم: داوطلبان در صورت وجود هرگونه ابهام یا سوال می­توانند بر اساس ردیف شغل- محل­های منتخب خود با واحد منابع  انسانی شرکت مربوطه به شرح جدول ذیل تماس حاصل نمایند:

جدول شماره ۱- شماره تماس واحد منابع انسانی

ردیف

نام شرکت

شماره تماس

۱

نفت بهران، صنایع شیمیایی تابکم، بهتام روانکار، بازرگانی نفت بهران

۲۲۲۶۴۲۹۱-۰۲۱

داخلی ۳۱۹ شماره۲۲۲۶۴۱۲۴-۰۲۱

۲

حفاری شمال

۴۸۶۱۴۰۶۵-۰۲۱

۳

پایندان

۴۸۰۶۵۳۶۰-۰۲۱

۴

ایران تایر

۴۴۵۲۱۹۲۲-۰۲۱

۵

صنعتی دوده فام (صدف)

۴۲۲۶۴۱۳۰-۰۶۱

تأکید می گردد، واحدهای منابع انسانی صرفاً پاسخگوی سوالاتی خواهند بود که پاسخ آنها در دفترچه راهنما قید نشده باشد. لذا مطالعه دقیق دفترچه راهنما ضروری می باشد

  • شرکت­های تابعه و واحدهای عملیاتی هلدینگ تابع قوانین کار و تامین اجتماعی می­باشند.
  • کلیه افراد پذیرفته شده، پس از طی نمودن فرآیند جذب و پیش از وصول نتایج گزینش و حراست، به­صورت آزمایشی دعوت به همکاری می­شوند. مدت زمان دوره آزمایشی ۳ ماه بوده و انعقاد قرارداد نهايي، منوط به نتیجه ارزیابی عملکرد دوره و وصول تأییديه­هاي لازم از حراست وگزينش مي­باشد.
  • قرارداد مستقیم با شرکت: افراد به صورت مستقیم با شرکت­های تابعه هلدینگ انعقاد قراداد می نمایند
  • قرارداد برون­سپار: افراد با شرکت به صورت مستقیم قرارداد نداشته و از طریق شرکت­های تأمین نیروی انسانی قرارداد همکاری منعقد می­نمایند.
  • قراداد برون­سپار پروژه: شرایط همکاری مانند قرارداد برون­سپاری بوده با این تفاوت که مدت آن متناسب با طول مدت زمان پروژه می­باشد.
  • چنانچه در هر یک از مراحل جذب و به­کارگیری مشخص شود که خوداظهاری، مدارک و یا مستندات اعلام شده توسط داوطلب خلاف واقعیت می­باشد، فرآیند جذب و به­کارگیری در هر مرحله­ای که باشد کان لم یکن می­گردد.
  • باتوجه به اينکه مدارك متقاضيان راه­يافته به مراحل بعدي، از جمله در زمان ارزيابي تکميلي، بررسي و کنترل خواهد گرديد، لذا در صورتيکه مدارك داوطلبان از جمله مدارك تحصيلي، پايان خدمت يا معافيت دائم، سن و نظائرهم، همچنين اطلاعاتي که هنگام ثبت نام داوطلب خود اظهاري نموده (عمداً يا سهواً) مغاير با شرايط مندرج در اين دفترچه باشد، براي وي حقي ايجاد نخواهد شد و در هر مرحله از فرايند از جمله اعلام نتيجه اوليه، ارزيابي تکميلي، گزينش و …، متقاضي از ادامه فرايند جذب و به­کارگیری حتي در صورت پذيرش نهايي حذف شده و در صورت صدور حکم کارگزینی نيز، حکم مزبور لغو و بلا اثر مي­گردد و حق هيچ­گونه اعتراضي نيز وجود نخواهد داشت.
  • به منظور رعایت عدالت و ایجاد فرصت برابر برای تمامی داوطلبان، پس از اتمام مهلت ثبت­نام و زمان­های تعیین شده برای ویرایش اطلاعات داوطلبان، امکان هیچ گونه تغییر و اصلاح در اطلاعات خوداظهاری داوطلبان وجود نداشته، بنابراین داوطلبان می­بایست در زمانهای تعیین شده برای ثبت­نام و ویرایش اطلاعات در تکمیل فرم ثبت­نام دقت لازم را به عمل آورند.
  • داوطلبان مي­بايست سلامت جسماني، رواني و توانايي براي انجام کاري مورد درخواست را داشته باشند که در اين خصوص معاينات پزشکي (طب کار) توسط مراکز بهداشتی طرف قرارداد شرکت مادر/شرکت­های تابعه صورت می­پذیرد. شايان ذکر است با توجه به ماهيت مشاغل مختلف و ارزيابي معيارهاي الزامي مورد نياز شغل، موضوعاتي نظير عدم کوررنگي، دارا بودن متغيرهاي فيزيکي براي مشاغل عملياتي (حداقل قد، حداکثر وزن، استاندارد بودن شاخص توده بدني(BMI)، حداقل بينايي، عدم معافيت پزشکي، حداقل هاي شنوايي، حداقل هاي توان هوازي به ويژه براي آتش­نشانان و نظائرهم) صورت می­پذیرد.
  • از داوطلبان در طي مراحل جذب و بکارگیری، همزمان با انجام معاينات طب کار، آزمايش عدم اعتياد به مواد مخدر به عمل مي آيد که در صورت مثبت بودن قطعي تست اعتياد به مواد مخدر، بقيه مراحل جذب متوقف خواهد شد.
  • اسامي پذيرفته­شدگان نهايي از طريق پايگاه اطلاع­رساني شرکت به نشاني Https://energysina.ir به اطلاع داوطلبان خواهد رسيد. بدیهی است هرگونه اطلاع­رساني، صرفاً از طريق این پايگاه و یا ارسال پیامک  مي­باشد و سایر محل­هاي اطلاع رساني فاقد اعتبار می­باشند.
  • عدم حضور داوطلب در هر يك از مراحل ارزیابی در موعد زماني مقرر به هر دلیل، به منزله انصراف از جذب محسوب مي­گردد و هيچ­گونه حق استخدامي براي داوطلب نيز ايجاد نمي-کند.
  • شرکت موظف است پس از وصول نظر گزینش و انتخاب پذیرفته-شدگان به ترتیب مجموع نمره فضلی، نسبت به اطلاع­رسانی به آن­ها اقدام نماید. پذیرفته­شدگان نیز باید حداکثر ظرف مدت ده روز پس از اعلام جهت ادامه مراحل جذب و به­کارگیری به شرکت مربوط مراجعه نمایند. عدم مراجعه در مهلت مقرر، به منزله انصراف از ادامه فرآیند جذب وبه­کارگیری می­باشد.
  • صرفاً متقاضياني که تاريخ فراغت از تحصيل مدرك تحصيلي معتبر آنان تا تاريخ يك روز قبل از برگزاري آزمون کتبي باشد مجاز به ثبت نام و شرکت در اين آزمون خواهند بود. داوطلبان آقا نيز جهت ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامي مي­بايست کارت معافيت يا کارت پايان خدمت نظام وظيفه خود را تا تاريخ يك روز قبل از برگزاري آزمون اخذ نموده باشند.
  • با توجه به مشكلات به­وجود آمده در آزمون­هاي قبلي، تأكيد مي­گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط كافينت­ها انجام مي­دهيد، علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت نام، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالي دقت نماييد تا اشتباهاً عكس ديگري به جاي عکس شما ارسال نگردد. بديهي است كه در صورت ارسال عكس اشتباهي، داوطلب از حضور در آزمون علمي كتبي و ساير مراحل به­كارگيري نيروي انساني حذف خواهد شد.
  • به داوطلبان توصيه مي­شود به منظور داشتن فرصت كافي براي مشاهده وضعيت پذيرش و ويرايش اطلاعات، ثبت­نام را به روزهاي آخر موكول ننمايند.

بسمه تعالی

فرم استشهادیه محل سکونت جهت شرکت در آزمون شرکت مادرتخصصی انرژی سینا

اینجانب ………………………… فرزند ………………………… کد ملی ……………… از مطلعین و معتمدین محل تقاضا دارم که شهرستان محل سکونت فعلی و مدت سکونت اینجانب را گواهی نمایند.

                                                                                              با تشكر

                                                                                            امضا و اثر انگشت

 

 

اینجانبان امضاء کنندگان ذیل گواهی می نماییم که نامبرده فوق الذکر در حال حاضر در بخش ……..شهرستان …………… ساکن است ومدت …… سال …… ماه (از تاریخ …………. تا تاریخ……………..) است که در این شهرستان سکونت داشته است.

اینجانب ………. به کد ملی …………. صحت مراتب فوق را گواهی مینمایم.        امضا و اثر انگشت

اینجانب ………. به کد ملی …………. صحت مراتب فوق را گواهی مینمایم.        امضا و اثر انگشت

اینجانب ………. به کد ملی …………. صحت مراتب فوق را گواهی مینمایم.        امضا و اثر انگشت

 

 

 

این قسمت توسط نیروی انتظامی(پاسگاه یا کلانتری محل) تکمیل گردد.

موارد فوق مورد تایید این ………………….………… میباشد.

                                                                     محل مهرامضا

                                                                    پاسگاه يا كلانتري محل

 

 

تذكرات مهم:

  1. تکمیل این فرم برای تمامی داوطلبان بومی شهرستانی که متقاضی استفاده از اولویت جذب به لحاظ ساکن بودن با سابقه حداقل ده سال سکونت میباشند، الزامی است.
  2. داوطلبان بومی شهرستانی که دارای سوابق تحصیلی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و یا دبیرستان در شهر مورد تقاضا باشند با تائید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه صرفا می توانند از آن برای احراز تمام و یا قسمتی از سوابق ده سال سکونت در شهرستان مورد تقاضا بهره مند گردند و تکمیل این فرم برای احراز ساکن بودن فعلی آنان در شهرستان مورد نظر الزامی می باشد.
  3. چنانچه متقاضی برای تائید سابقه حداقل ده سال سکونت خود در شهرستان مورد تقاضا در بیش از یک بخش از شهرستان مربوطه سکونت داشته باشند می تواند از یک نسخه دیگر از این فرم نیز برای این منظور استفاده کند .
  4. این فرم صرفا جهت بهره مندی داطلبان متقاضی استفاده از اولویت بومی شهرستانی (به جز شهرستان تهران و مراکز استان ها ) در آزمون ها جذب و بکارگیری می باشد.
  • شرکت نفت بهران

شركت نفت بهران در سال ۱۳۴۱ تحت امتياز و فن‌آوری شركت EXXON آمريكا و با نام تجاری ESSO ثبت گرديد. پس ازآن با تاسيس واحد مخلوط كنی در سال ۱۳۴۳ به توليد روغن‌هایی با برند ESSO در داخل کشور مبادرت نمود. پالايشگاه توليد روغن پايه شركت نيز در سال ۱۳۴۷ با ظرفيت توليد ۳۰ هزار تن در سال راه‌اندازی گرديد. پس از پيروزی انقلاب اسلامی، عمده سهام سرمايه‌گزاران خارجی توسط بنياد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی خريداری شد و اين شركت با مديريت جديد و در قالب سهامی عام به فعاليت‌های خود ادامه داد. در سال ۱۳۷۰ نام شركت از ” پالايش روغن تهران” به ” شركت نفت بهران” تغيير يافت. در حال حاضر ظرفيت توليد سالانه آن بيش از ۵۰۰ هزار تن انواع فراورده‌ها است. شركت نفت بهران در كنار توليد انواع روغن‌های موتور بنزينی، ديزلی و روغن‌های صنعتی، فراورده‌هایی مانند گريس، ضديخ،  وغن‌های فرايند، پارافين وكس، فوتس اويل و مكمل‌های سوخت نيز توليد می نمايد.

شركت نفت بهران با نيم قرن تجربه در صنعت روانكارها به عنوان بزرگترين توليد كننده انواع روغن‌های موتور و صنعتی در ايران شناخته می شود. اين شركت با دارا بودن يكی از مجهزترين مراكز پژوهشی و بزرگ‌ترين شبكه خدمات مهندسی در تهران و هشت استان صنعتی كشور و همچنين توانایی بالا و انعطاف‌پذير پالايشگاه آن در توليد انواع روغن‌پايه و روانكارها عملكرد بسيار مطلوبی در زمينه تهيه فرمولاسيون و تامين روانكارهای جديد با بالاترين سطح كيفيت و همگام با پيشرفت‌های جهانی داشته است. خط مشی اين شركت بر پايه كيفيت محصول به منظور ارتقاء سطح رضايتمندی مشتريان، پيشگيری از آلودگی های زيست محيطی و تبعيت از قوانين و مقرارت ايمنی و بهداشت شغلی استوار است و بر اين اساس موفق به اخذ گواهينامه‌ها، تائيديه‌های بين‌المللی و همچنين مجوزهای كيفی از اداره استاندارد شده است.

  • شرکت صنایع شیمیایی تابکم

شرکت صنایع شیمیایی تابکم در سال ۱۳۵۱ به نام اماستیک با مالکیت خصوصی و با مسئولیت محدود تأسیس گردید. شرکت با موضوع تهیه، تولید، پخش و فروش انواع چسب و مواد شیمیایی، واردات و صادرات مواد اولیه شروع به کار نمود و در سال ۱۳۵۶ با افزایش سرمایه و اضافه شدن دو سهامدار خصوصی دیگر به سهامداران فوق، نوع آن به سهامی خاص تغییر یافت. فعالیت اصلی شرکت درآن زمان؛ تولید و عرضه انواع چسب، شوينده‌ها، كوتينگ‌ها، چربی برها، انواع رنگبر و زنگبر و ضديخ، تحت لیسانس تورکو پیورکس سوئیس بود که همچنان با بکارگیری پیشرفته ترین فرمولاسیون‌ها تا به امروز ادامه دارد. این شرکت در سال ۱۳۵۶ به شرکت صنایع شیمیایی تابکم تغییر نام یافت و پس از آن در سال ۱۳۶۰ از وزارت صنایع پروانه بهره برداری کسب نمود. در سال ۱۳۷۷ با ایجاد واحد بلندینگ روغن، موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری تولید روغن های موتور، صنعتی و مکمل های روغن موتور از وزارت صنایع گردید. این شرکت در سال ۱۳۷۸ به مالکیت شرکت نفت بهران درآمد و در حال حاضر از شرکتهای تابعه شرکت نفت بهران و زیرمجموعه هلدینگ انرژی گستر سینا می باشد. شرکت صنایع شیمیایی تابکم در سال ۱۳۸۰، با راه اندازی واحد بلندینگ روغن و با اتکا به دانش روز و تجربیات ارزشمند مهندسین و کارشناسان برجسته خود، موفق به تولید و عرضه انواع محصولات روغنی و روانکارهای خودرو، تحت لیسانس شرکت نفت بهران، گردید. هم اکنون تولید شوینده‌ها، پاک کننده‌های صنعتی، روانکارهای صنعتی، سیالات خنک کننده موتورخودرو و محصولات مرتبط با خودرو موسوم به کارکیت‌ها، از فعالیت‌های اصلی این شرکت می‌باشد. شرکت صنایع شیمیایی تابکم همواره در جهت ارتقاء فرمولاسیونها و کیفیت محصولات تولیدی خود، از همکاری با شرکتهای دانش بنیان استقبال نموده و بهره‌مند می باشد و با شعار “فرمول بروز – محصول سبز” تلاشی گسترده را برای بهینه سازی، سازگاری با محیط زیست و پیشتازی در کیفیت فرمولاسیون محصولات خود آغاز نموده است.

  • شرکت بازرگانی بهران

شرکت بازرگانی بهران در سال ۱۳۷۳ تحت پوشش شرکت نفت بهران با هدف مدیریت و نظارت بر جایگاههای عرضه سوخت و همچنین توزیع مویرگی محصولات این شرکت فعالیت خود را آغاز نمود. در حال حاضر روزانه به طور متوسط حدود ۳۴هزار دستگاه خودرو در جایگاههای این شرکت توقف کرده و از خدمات جایگاهی شرکت نفت بهران استفاده می نمایند. این شرکت از زمان تاسیس تاکنون حدود ۲% از سوخت کشور را در جایگاههای مالکیتی و تحت برند خود واقع در استانهای تهران، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، البرز، مازندران، ایلام و گلستان توزیع نموده و در حال حاضر به عنوان بزرگترین جایگاهدار در بخش خصوصی بر اساس استانداردهای شرکت نفت بهران تلاش می نماید گامهای نوینی در زمینه ارتقای کیفیت در این صنعت بردارد. با توجه به ربع قرن تجربه در عرصه توزیع سوخت، درسال ۱۳۹۵ با آغاز طرح توزیع زنجیره ای سوخت در قالب نشان تجاری (برند) ، شرکت بازرگانی بهران با نشان تجاری بهران فعالیت خود را توسعه داد و آمادگی خود را جهت تحت پوشش قرار دادن جایگاههای خصوصی با نشان تجاری بهران اعلام نمود و در فاز اول ، برنامه ای برای ارائه حق امتیاز تا ۱۰۰ جایگاه غیر مالکیتی را در دستور کار قرار داده است. یکی دیگر از مأموریت های اصلی این شرکت، عرضه مستقیم سبد محصولات شرکت نفت بهران در قالب فروش مویرگی و اینترنتی در کلانشهرها می باشد که تاکنون در ۱۰ شهر تهران، تبریز، اصفهان، مشهد، سبزوار، کرمانشاه، بندرعباس، اهواز، یزد و اراک بصورت غیرمتمرکز، حدود ۸۰۰۰ تعویض روغنی و اتوسرویس را تحت پوشش قرار داده است و امید می رود طی سالهای آینده ، اکثر کلانشهرهای کشور را تحت پوشش این شبکه توزیع قرار دهد

  • شرکت بهتام روانکار

این شرکت با سرمایهگذاری مشترک شرکت توتال فرانسه- چهارمین شرکت نفتی دنیا – و شریک ایرانی در سال ۱۳۸۱ تأسیس گردیده است. شرکت به تام روانکار با ظرفیت تولید سالیانه ۱۵۰۰ تن گریس و ۳۰۰۰۰ تن روغنهای موتوری و صنعتی در شهر صنعتی کاوه واقع در استان مرکزی افتتاح گردید. ماشین آلات تولیدی گریس و انواع روغن به صورت تولید مدولار مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی، ساخته و از فرانسه به محل کارخانه این شرکت ارسال گردیده است. محصولات متنوع این شرکت برای مصارف خودرو، صنعتی، کشاورزی و دریایی و با بهره گیری از تکنولوژی و فرمولاسیون شرکت توتال فرانسه تولید و در بازار ایران به فروش می رسد. علی رغم تحریم های اعمال شده ، این شرکت درخصوص حفظ بازار و سرمایه گذاری شرکت توتال فرانسه در زمینه صنایع پایین دستی در ایران، ابتدا در سال ۱۳۹۱ مجبور به تغییر نام از “بهتوتال” به نام “بهتام روانکار” گردید. سپس در تاریخ ۸ می، موج جدیدی از تحریمهای اعمال شده بین المللی ، بسیاری از واحدهای تجاری و صنعتی کشور و از جمله شرکت بهتام روانکار (تنها تولید کننده و عرضهکننده رسمی محصولات شرکت Total فرانسه در ایران) را تحت الشعاع قرار داد. لذا با توجه به اعلام شرکت توتال فرانسه مبنی بر تعلیق فعالیت در زمینههای بالا دستی و پایین دستی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و مشتقات آن در دوره تحریم، شرکت بهتام روانکار، از تاریخ ۲۸ آذر ماه سال ۱۳۹۷ ،کلیه محصولاتی را که با علامت تجاری Total عرضه مینمود، با علامت تجاری ثبت شده Behtam Ravankar و با همان فرمولاسیون و کیفیت، تولید و عرضه مینماید. لازم به توضیح است که کلیه نهادههای تولید این شرکت و از جمله فرمولاسیونها، سیستمها، منابع تأمین، ابزار و ماشینآلات و مدیریت و کارکنان مجرب پیشین این شرکت، بدون تغییر در خدمت تولید و عرضه محصولات با کیفیت برتر و همیشگی میباشند و شرکت بهتام روانکار، تداوم کیفیت محصولات با برند Behtam Ravankar را تضمین مینماید. لذا، با عنایت به توضیحات فوق و اعمال هیچگونه تغییری در مواد اولیه و منابع خرید آنها و فرآیند تولید که منجر به تغییر کیفیت محصولات گردد، تنها بر اساس درخواست شریک تجاری خود (توتال فرانسه) و تحریم های اعمال شده، تنها نام و برند محصولات خود را تغییر داده است.  بعلاوه، استفاده از فرمولاسیون و مواد افزودنی با کیفیت در کارخانه تولید روغن و گریس این شرکت در شهرک صنعتی کاوه (ساوه) سبب شده است که کارخانجات و صنایع مختلفی این شرکت را پس از گذشت بیش از یک دهه از حضور در بازار ایران به عنوان تأمین کننده روانکارهای مصرفی خود قرار دهند.

  • شرکت صنعتی دوده فام (صدف)

شرکت صنعتی دوده فام (صدف) به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دوده صنعتی ایران با بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند و موفق خود و همچنین با تکیه‌بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخل و دانش فنی بومی‌سازی شده، توانسته است ضمن تأمین نیاز بازارهای داخلی (به‌ویژه صنعت تایر و لاستیک‌سازی) به بازارهای جهانی ورود کرده و به‌عنوان بزرگ‌ترین صادرکننده دوده صنعتی کشور، سهم قابل‌توجهی از صادرات غیرنفتی ایران را به خود اختصاص دهد. سال ۱۳۹۰ بود که «مجتمع تولیدی صنعتی دوده فام» در کیلومتر ۷ جاده سیاه منصور احداث شد؛ شرکتی که از آن زمان تاکنون چون نگینی بر شهرک صنعتی سیاه منصور درخشیده و توانسته به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده دوده صنعتی ایران و نخستین شرکت دانش‌بنیان در صنعت دوده کشور افتخارآفرینی کند.مجتمع تولیدی دوده فام (صدف) که با بهره‌گیری از تکنولوژی نوین تولید دوده صنعتی در سال ۱۳۹۱ به بهره‌برداری رسید، یکی از شرکت‌های تابعه «هلدینگ انرژی گستر سینا» و «نخستین و تنها شرکت دانش‌بنیان در صنعت دوده ایران» است که با برخورداری از تکنولوژی برتر و به‌روز و استانداردهای لازم، مفتخر به کسب جوایز و گواهینامه‌های معتبر بوده و توانسته ضمن تحقق ظرفیت اسمی تولید ۶۰,۰۰۰ تن دوده صنعتی در سال و هم‌افزایی مستمر با شرکت‌های پالایش قطران ذغالسنگ و ایران تایر (به‌عنوان زنجیره‌های پیشین و پسین محصول خود) در تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین و همچنین سودآوری و حفظ ارزش‌افزوده حاصله در مجموعه هلدینگ انرژی سینا نقش شایان و قابل‌توجهی داشته باشد. محصول اصلی شرکت صنعتی دوده فام (صدف) «دوده صنعتی» با نام تجاری کربن بلک (carbon black) است؛ محصولی شیمیایی با ساختاری مولکولی بی‌شکل و به‌صورت ذراتی بسیار ریز که ۲۵ تا ۳۰ درصد وزنی تایر و تیوب اتومبیل را تشکیل می‌دهد و پس از لاستیک‌سازی بیشترین استفاده آن در ساخت قطعات لاستیکی خودرو، جوهرسازی به‌خصوص برای چاپ روزنامه، همچنین رنگ‌سازی و پلاستیک است.

معمولاً دو نوع دوده در صنعت تایر به کار می‌رود؛ یکی «دوده سخت» که برای افزایش مقاومت سایشی در تایر استفاده شده و بیشتر در روکش لاستیک‌ها کاربرد دارد و دیگری «دوده نرم» که باعث استحکام‌بخشی و افزایش انعطاف‌پذیری در تایر می‌شود. »دوده صنعتی» در پلاستیک و تولیدات وابسته به آن جهت رنگ بخشیدن، محافظت در برابر حرارت و فساد ناشی از تشعشعات ماوراءبنفش، ایجاد خصوصیات الکتریکی و همچنین استحکام‌بخشی و در صنعت تایر به جهت تقویت‌کنندگی، ایجاد مقاومت بالا در بربر پاره شدن و فرآیندپذیری مناسب مورداستفاده قرار می‌گیرد.در همین راستا، شرکت صنعتی دوده فام با برخورداری از به‌روزترین تکنولوژی و فناوری‌های بومی‌شده، ۹ گرید انواع دوده سخت و نرم را تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند.

  • شرکت تولیدی ایران تایر

شرکت تولیدی ایران تایر در سال ۱۳۴۳ تأسیس و از سال ۱۳۴۴ با نام شرکت جنرال تایر و رابر ایران به بهره برداری رسید. این شرکت، تولیدکننده انواع لاستیک‌های سبک و سنگین در ایران می‌باشد. میزان تولید سالانه این شرکت حدود ۲۹ میلیون کیلو انواع تایر و تیوب است. عمده محصولات شرکت عبارتند از: تایر سواری، تایر وانت، ایرلودروگریدر، تایرباری، تایراتوبوس، تایررادیال و انواع تیوب همگی با نام تجاری ایران تایر عرضه می‌شوند.

  • شرکت حفاری شمال

شرکت حفاری شمال (سهامی عام) در سال ۱۳۷۷ در زمینه عملیات بالادستی صنعت نفت تاسیس گردیده است. این شرکت به عنوان بزرگ‏ترین شرکت حفاری خصوصی ایران ، تاکنون توانسته است در حوزه صنعت نفت و گاز با اتخاذ راهبردهای استراتژیک، گامهای بزرگی را در بهبود وضعیت اقتصادی کشور بردارد.  شركت حفاری شمال به عنوان يك شركت پيشرو در حوزه صنعت حفاري چاه‌هاي نفت و گاز و با در اختیار داشتن ناوگان گسترده‏ با تکنولوژی بروز عملیات حفاری و دارا بودن نیروهای متخصص داخلی قادر است تا تمامی خدمات فنی حفاري و خدمات جانبی مربوطه را در مناطق خشکی و دریایی به شركتهاي بزرگ و معتبر ايراني و بين‏المللي ارائه نماید.  شركت حفاري شمال برای اولین بار در بین شرکت‏های فعال در زمینه صنعت حفاری، توانسته است سهام خود را در بازار بورس اوراق بهادار ایران عرضه نماید.

  • شرکت پایندان

   شرکت پایندان (سهامی خاص) در تاریخ ۱۰/۱۲/۱۳۵۳ تحت شماره ۲۰۹۹۰ در اداره‌ی ثبت شرکت‌های تهران تاسیس گردید و در راستای اهداف و نیاز کشور، به یک شرکت اجرائی در زمینه‌ی خطوط انتقال نفت، گاز و آب، تاسیسات پالایشگایی، پتروشیمی و ایستگاه‌های تقویت فشارگاز تبدیل شد. شرکت پایندان فعالیت خود را از سال ۱۳۷۰ با اجرای خط انتقال گاز ۲۰” کوهپایه – یزد در این زمینه آغاز نمود. شرکت پایندان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها حال حاضر در اجرای خطوط انتقال نفت، گاز و آب در بین شرکت‌های بخش خصوصی و دولتی تاکنون بیش از ۴۰۰۰ کیلومتر خط لوله را به انجام رسانیده است. شرکت پایندان با اجرای ایستگاه تقویت فشار گاز کنگان در سال ۱۳۸۲ زمینه‌ی اجرای پروژه‌های خود را به پروژه‌های پلنت و تاسیسات گسترش داد و در همین سال با ورود به پروژه‌هایEPC ، پروژه‌های اسکله پتروشیمی پارس و پالایشگاه گاز پارسیان را نیز به کارهای در دست اجرای خود اضافه نمود.